De ce cumpără tinerii din România intenţionat produse contrafăcute?
Un procent foarte mare dintre tinerii români cumpără intenţionat produse contrafăcute. Datele vin dintr-o analiză realizată de Oficiul pentru Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene, din care face parte şi organizaţia pentru protecţia consumatorilor InfoCons.
În acest sens, oficiul pentru Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene, în cadrul căruia InfoCons reprezintă România în cadrul Grupului dedicat Societăților Civile, lansează ediția a treia a proiectului „Tablou de bord privind Tineretul și Proprietatea Intelectuală” („Intellectual Property and Youth Scoreboard”), oferind o actualizare despre percepția și comportamentul tinerilor în ceea ce privește încălcarea proprietății intelectuale în contextul post-pandemie.
În cadrul Proiectului, a fost realizat un studiu în perioada 7-28 februarie 2022, la care au participat 22.021 de tineri cu vârste cuprinse între 15 și 24 de ani, din cele 27 de state membre UE,
În urma studiului realizat de Oficiul pentru Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene au reieșit informații cu privire la tendințele tinerilor în materie de achiziționare a bunurilor contrafăcute și…
Citeste continuarea Aici