În reabilitarea liniei C.F. Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a coridorului IV Pan European, lucrările avansează de la o zi la alta

În infrastructura feroviară din România , în cadrul proiectului executat de Astaldi SpA – FCC Construccion SA – Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL, activitate ce implică reabilitarea liniei C.F. Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a coridorului IV Pan European, lucrările avansează de la o zi la alta.

Concret, La stația Bârzava, în intervalul km 569+286 – km 566+900, lucrările la clădirea destinată călătorilor sunt în desfășurare (progres 60%), copertina fiind deja montată. Se mai operează intervenții la completările arhitectonice și la instalațiile interioare. La rândul lor, peroanele au fost finalizate până la nivelul stadiului de asfaltare, iar suprastructura e gata. Burajele, sudurile și nivelările – la fel. La linia de contact au fost montate ancorele, consola pe stâlpii LC, cablul de fibră optică.

De asemenea, în punctul de lucru Stația Bârzava au fost aproape finalizate copertinele liniilor III si 4 (progres 98,5%). Se mai operează doar la închiderile arhitectonice ale acoperișului. Aceeași situație este valabilă și pentru copertina liniilor 1 si II. În plus, au fost…

Citeste continuarea Aici

You might also like