Tommy Jeans lanseaza campania de brand toamna 2022 cu Tems, artista nominalizata la Grammy
Pornind de la locul ei de origine din Lagos, Tems participă în cea mai nouă campanie de brand care sărbătorește caracterul ludic și experimentarea stilistică.
Tommy Hilfiger lansează campania de brand TOMMY JEANS Toamna 2022, care la nivel global a început în septembrie 2022. Alături de Tems, cântăreață, compozitoare și producătoare, videoclipul ne prezintă Alté, o subcultură vibrantă și un centru creativ – care conectează brandul la noi audiențe de pe tot globul.
După turneul său mondial, Tems (@temsbaby) se întoarce în orașul ei natal Lagos, Nigeria și joacă în videoclipul campaniei cu sprijinul colectivului de skateboarding WAFFLESNCREAM și artiștilor Alté Lady Donli și Dami Oniru. Lagos este unul dintre cele mai interesante centre creative globale de astăzi, unde se formează o comunitate de pionieri uniți de dorința de a experimenta multe genuri și stiluri. Comunitatea împinge granițele sonore, vizuale și stilistice printr-un amestec de influențe globale. Videoclipul a fost regizat de membrul diasporei nigerian Akinola Davies Jr. și fotografiat de Joshua Woods, din Harlem.
„Îmi pare fascinant să fac parte din această…
Citeste continuarea Aici