În România, preferințele românilor în materie de cumpărături s-au schimbat

În cadrul unui studiu EY România arată cum s-au modificat preferințele românilor în materie de cumpărături, în special în perioada Peștelui. Se pare că acum, în realizarea unei achiziții, calitatea, dar și prețul produsului sunt cele mai importante.

În acest sens, cei mai mulți dintre românii, din marile orașe, au fost dispuși să aloce între 200 și 500 de lei anul acesta pentru cadourile de Paști, aceeași sumă fiind prevăzută și pentru masa festivă de Paşti, arată cel mai recent studiu Future Consumer Index, realizat de EY România, la finalul lunii aprilie 2022 în rândul consumatorilor români din mediul urban, cu studii universitare și postuniversitare și venituri peste medie. Totodată, 2022 a fost un an în care nici biletele de avion, nici pachetele de vacanță nu au avut căutare.

Din câte se pare, românii sunt, asemeni respondenților indicelui global, îngrijorați de evoluția economică viitoare, astfel încât într-o proporție covârșitoare declară că intenționează să economisească sume mai mari (68%) și să investească în educație (22%). 

În contextul socio-financiar, erodarea puterii de cumpărare s-a văzut…

Citeste continuarea Aici

You might also like