Luca de Meo: Dacia va beneficia de dublarea volumelor platformei CMF-B globale, de la sub un milion, la 2 milioane de mașini/an
În colaborare cu Chinezii de la Geely, compania auto Dacia se va concentra pe mașini de dimensiuni mai mari, va colabora cu chinezii de la Geely, trebuie să-și crească semnificativ marja operațională și va continua să își reducă costurile. Dacia va beneficia de dublarea volumelor platformei CMF-B globale, de la sub un milion, la 2 milioane de mașini/an, a spus șeful grupului Renault, Luca de Meo. Anunțurile au fost făcute la prezentarea unui amplu plan de reorganizare a grupului.
Planul companiei, în 2030 clasa C să reprezinte 40% din vânzări
În contextul auto, oficialii Renault spun că în 2030 scopul este ca 40% dintre mașinile vândute de Dacia să fie de segment C. În prezent Jogger este cel mai mare model Dacia însă, până în anul 2025 va fi lansat un alt model mare, Bigster, dar și alte două modele noi, despre care compania nu a prezentat date.
O schimbare importantă este că vor exista legături între Dacia și chinezii de la Geely, fiindcă Renault și Geely au semnat un acord cadru și au creat o nouă companie, la care fiecare va deține 50% din acțiuni (proiectul Horse).
Noua entitate va fi un furnizor global independent de…
Citeste continuarea Aici