România a cerut Comisiei Europene o amânare de 5 ani în ceea ce priveşte introducerea maşinilor noi integral electrice
Ministrul Mediului, Barna Tanczos, a expicat cum au decurs negocierile cu Bruxelles-ul şi la ce soluţie de compromis s-a ajuns, după ce Comisia a refuzat forma propunerii înaintată de ţara noastră.
După ce ministrul Mediului anunţa, marţi, că România va propune Comisiei Europene amânarea cu 5 ani, până în 2040, a interdicţiei de punere pe piaţă a autoturismelor cu combustie internă, oficialul din Guvern a venit, miercuri, cu o serie de precizări.
Barna Tanczos: O provocare uriaşă penru piaţa auto din România
În acest sens, Tanctos Barna a explicat că industria auto din România este în faţa unei provocări semnificative din cauza planurilor Bruxelles-ului. Această tranziţie va duce la schimbarea tuturor liniilor de producţie pe partea de motorizare, însă nu toate modelele vor putea fi transformate la timp.
Tocmai de aceea, ministrul Mediului spune că România a cerut prelungirea perioadei de tranziţie cu încă 5 ani, timp în care motoarele hibrid plug-in ar urma să fie permise în continuare.
Astfel, „Este o provocare uriaşă în primul rând pentru piaţă, pentru fabricile de maşini, pentru industria auto, pentru că în aceşti…
Citeste continuarea Aici