Viitorul „verde” al industriei auto nu este chiar așa de „verde”

În momentul de faţă, pe măsură ce producătorii de automobile devin mai ecologici, furnizorii simt presiunea costurilor suplimentare pentru a-și satisface nevoile.

Iar motivația industriei auto către un viitor mai verde și mai curat este un drum periculos pentru companiile din lanțul său de aprovizionare.

În acest sens, mulți furnizori de automobile, deja strânși de inflația crescută și de prețurile la energie, spun că nu au de ales decât să suporte costurile suplimentare de a face componentele lor durabile pentru a îndeplini obiectivele de mediu ale producătorilor de automobile.

În opinia sa, „Dacă nu ai, nu vei avea o afacere în cinci sau șase ani care să furnizeze marilor producători de automobile”, a spus Shane Kirrane, director comercial la Autins Group, care are fabrici în Marea Britanie, Suedia și Germania care produc izolație acustică și termică pentru mașini.

Actual, toți marii producători de automobile s-au angajat să respecte ținte ecologice, încercând să elimine materialele mai murdare din lanțurile lor de aprovizionare pentru a satisface autoritățile de reglementare și investitorii pe măsură ce trec la vehicule…

Citeste continuarea Aici

You might also like