Ce presupune un job în social media și cui i se potrivește
Ca orice rol în marketing, poziția de social media manager necesită o gamă largă de abilități pentru a crea conținut captivant care să transforme cât mai mulți adepți în clienți fideli.
Dacă aspiri la un job în social media, dar nu ești sigur de unde să începi, poți verifica aici ofertele disponibile pe piața din România.
Iar mai jos găsești informații despre ce presupune un job în social media, ce abilități sunt necesare pentru a excela în domeniu și cui i se potrivește o astfel de poziție.
Ce face un social media manager?
Prima sarcină a unui social media manager este să implementeze un plan de marketing pe diverse rețele sociale, precum Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn etc.
Caracterul dinamic al rețelelor sociale face ca aceste strategii să fie de scurtă durată, majoritatea companiilor efectuând evaluări și schimbări la fiecare 90 de zile. Așa că nu vei avea timp să te plictisești la birou.
Care sunt responsabilitățile unui social media manager?
Deși conținutul variază, acesta începe adesea cu identificarea clienților-țintă și stabilirea unui program de conținut. De asemenea, un job în social media presupune că…
Citeste continuarea Aici