Compania TAROM vrea să renunțe la aeronavele vechi și să aducă în flotă patru avioane noi
Directorul general al companiei, Mihăiță Ursu, revenit la șefia TAROM din ianuarie anul acesta.
Astfel, acesta arată cu degetul către aeronavele închiriate în perioada 2017 -2018. Totuși, spune acesta, TAROM are șanse să vadă luminița de la capătul tunelului… în 2024, când ar putea trece pe profit sau ar putea măcar încheia anul fără pierderi.
Însă, până atunci trebuie finalizat procesul de restructurare a companiei și cel de uniformizare a flotei.
Concret, TAROM vrea să renunțe la aeronavele vechi și să aducă în flotă patru avioane noi. Primul Boeing MAX8 ar urma să intre în flota companiei anul viitor.
În contextul activităţii, în primele șapte luni ale anului, 1,15 milioane de oameni au zburat cu un avion TAROM. I-a costat mai mult ca anul trecut. Ca urmare a scumpirii carburantului și a majorarea tarifelor practicate de marile aeroporturi, compania a scumpit biletele cu 15%.
Iar ca să mai adune ceva bani, de la anul compania vrea să vândă la bordul aeronavelor sale produse alimentare și nu numai. În opinia CNAB, TAROM a avut în perioada 4-10 august 91 de zboruri care au înregistrat întârzieri de peste 30 de minute.
În…
Citeste continuarea Aici