De sărbători, americanii au cheltuit bani masiv

de sărbători, consumatorii americani au cheltuit din greu, vânzările cu amănuntul crescând cu 8,5% între 1 noiembrie şi 24 decembrie faţă de anul anterior, potrivit unui studiu publicat duminică de Mastercard SpendingPulse, informează AFP.

Este, de altfel cea mai mare creştere din ultimii 17 ani, pentru acest barometru al cheltuielilor consumatorilor (excluzând automobilele), determinată de o creştere a vânzărilor online (+11%) dar şi datorită unei reveniri fizice în magazine (+8,1%).

În opinia sa, Steve Sadove a afitmat, „Consumatorii au făcut nebunii pe tot parcursul sezonului”, care este consilier principal al Mastercard şi fost CEO al lanţului de îmbrăcăminte de lux Saks Fifth Avenue.

În plus, „Magazinele de îmbrăcăminte şi magazinele universale au cunoscut o creştere puternică, consumatorii au simţit nevoia să arate bine”, a spus el într-un comunicat.

Însă, cu puţin timp înainte de răspândirea variantei Omicron în Statele Unite, americanii s-au aruncat să cumpere îmbrăcăminte (o creştere a vânzărilor cu 47,3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut), dar şi bijuterii (+ 32%). Cheltuielile în magazinele…

Citeste continuarea Aici

You might also like