Imaginea personală a liderului companiei, influenţează eforturile de marketing ale vânzărilor
În prezent, marea majoritate a liderilor de companii din România (antreprenoriale sau multinaționale) și-au adresat o întrebare, în ultima perioadă, bombardați fiind și de multitudinea de cursuri de personal branding.
Din păcate, în ţara noastră numărul curajoșilor este în continuare redus, subiectul imaginii personale fiind considerat secundar ca importanță sau imposibil de cuantificat în termeni de cifre concrete, precum bani, încasări, vânzări, profit sau orice alt indicator utilizat la momentul respectiv.
Nici exemplul personal, oferit de câțiva colegi români sau internaționali, nu pare a fi schimbat percepția majorității, interesul pentru marketing fiind mult mai mare. Cu siguranță, nici „marketingul marketingului” nu ajută, tot internetul fiind bombardat de tot felul de cursuri, guru sau metode prin care să vinzi mai ușor, sau să-ţi crești afacerea.
Care este diferențierea
Oriunde întoarcem capul, observăm tot felul de companii care doresc să ne vândă ceva. Metodele sunt mai degrabă aceleași, chiar dacă nivelul de creativitate a crescut vizibil. Fie că ieșim pe stradă, deschidem televizorul și radioul sau…
Citeste continuarea Aici