Plăcuțele cu numere utile trebuie să fie puse la dispoziția tuturor consumatorilor, conform legislației naționale, dar și europene
În România, în contextul noilor reguli din data de 18 august, este obligatoriu pentru toți agenții economici, dar și pentru spațiile publice. Plăcuțele cu numere utile trebuie să fie puse la dispoziția tuturor consumatorilor, conform legislației naționale, dar și europene.
Astfel, „În conformitate cu Legislația Națională și Europeană cu privire la accesul la informare și informație egală pentru toți cetățenii Uniunii Europene, plachetele de informare – Telefonul Consumatorilor pot fi realizate având inscripționat și un limbaj Braille pentru persoanele nevăzătoare”, informează InfoCons.
În cadrul regulilor obligatorii este vorba despre aproape 20 de astfel de numere de telefon.
-Primul dintre ele este cel pentru Insolvența Persoanelor Fizice. Pentru corecta informare a consumatorilor și pentru a le oferi acestora posibilitatea de a afla informații referitoare la modul în care pot avea acces la procedurile legale privind insolvența persoanelor fizice, prestatorii de servicii financiar-bancare și nebancare, precum și casele de amanet să aibă obligația de a afișa placheta specială, informativă.
-Cel de-al doilea este pentru…
Citeste continuarea Aici